Dossiers
Wij willen u zo goed mogelijk helpen met uw dossier. Hebt u uw dossier opgevraagd, dan belt een medewerker van UHT u op. Samen bespreekt u waar u het meest mee bent geholpen.
Soms is het genoeg en sneller om alleen een antwoord op uw vragen te geven. In plaats van dat u (soms lang) op een dossier moet wachten.
U hebt geen dossier nodig om recht te hebben op een compensatieregeling. We weten dat u vaak vragen hebt die alleen gaan over uw persoonlijke situatie. Of u bent alleen op zoek naar een bepaald onderwerp uit uw dossier. Wij denken dat we u daarom beter van dienst kunnen zijn door samen met u te kijken op welke vragen u antwoord wilt hebben.
Ik wil mijn dossier opvragen
U kunt uw dossier opvragen bij ons Serviceteam, uw persoonlijk zaakbehandelaar of met een brief.
Zet in de brief duidelijk dat u uw dossier wilt ontvangen en waarom. En ook op welke vragen u graag antwoord wilt. Zet in uw brief uw naam, uw adres, uw postcode en uw woonplaats, en het telefoonnummer waarop wij u overdag mogen bellen. En stuur hem dan naar:
Uitvoeringsorganisatie Herstel Toeslagen
Postbus 4510
6401 JA Heerlen
Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.