Ga direct naar de inhoud Ga direct naar de footer

Contact

Hebt u vragen? Of hebt u direct hulp nodig? Neem dan contact met ons op. Of laat uw gegevens achter. Dan bellen wij u.

Can't read Dutch? Read the contact information in English.

Bellen vanuit Nederland

Telefoonnummer 0800 - 2 358 358 (gratis)

Openingstijden

Ons Serviceteam is beschikbaar:

  • Maandag t/m donderdag tussen 8.00 en 20.00 uur.
  • Vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.

Wachttijd Serviceteam

Maak een belafspraak

Wij bellen u dan wanneer het u uitkomt.

Hebt u langer dan 3 werkdagen geleden uw telefoonnummer achtergelaten? En hebt u nog niets van ons gehoord? Dan gaat er waarschijnlijk iets mis. Neem contact op met ons Serviceteam. Of laat uw gegevens nog een keer achter.

Bellen vanuit het buitenland en de Caribische landen in het Koninkrijk

Wilt u ons bellen vanuit het buitenland of een van de Caribische landen in het Koninkrijk? Ga naar Contact vanuit het buitenland voor meer informatie.

Chatten met het Serviceteam

Soms is het makkelijker of fijner om met ons te chatten in plaats van te bellen.
U start een chatgesprek door op de rode chatknop aan de rechterkant van het scherm te klikken. Een medewerker van het Serviceteam kan u dan helpen met uw vragen. Ons Serviceteam is via chat beschikbaar van maandag t/m donderdag tussen 8.00 en 20.00 uur. En op vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.

Don't speak Dutch? You can also chat with us in English.

Vragen stellen via onze social-kanalen

Op onze social-kanalen kunt u vragen stellen. Op de hoogte blijven van het laatste nieuws. En tips krijgen. Om uw privacy te beschermen vragen we u geen persoonlijke gegevens zoals uw burgerservicenummer (BSN) en bankgegevens met ons én anderen te delen via sociale media.

Wat doet het Serviceteam Herstel Toeslagen?

Het Serviceteam Herstel Toeslagen is het eerste aanspreekpunt voor mensen die contact met ons opnemen. Het Serviceteam is er voor iedereen die een vraag heeft over het herstel van problemen rondom de kinderopvangtoeslag. Dit contact loopt voornamelijk via de telefoon en de live chat.

Het team verzorgt aanmeldingen en helpt iedereen die een vraag heeft over een situatie, regelingen of over het proces. Indien nodig verwijzen zij door naar bijvoorbeeld Sociale Banken Nederland (SBN), gemeenten of de Lotgenotenlijn. Het Serviceteam is er ook om signalen op te vangen en door te geven naar de organisatie. Als een brief bij ouders veel vragen oproept bijvoorbeeld. Zo verbeteren we het proces continu.

Deel deze pagina

Op deze pagina