Aangemeld voor herstel en nooit meer iets gehoord?
Hebt u zich ooit aangemeld als gedupeerde van de kinderopvangtoeslag, maar nooit meer iets gehoord? Dan hebben we u niet kunnen bereiken. Neem dan graag contact met ons op. Misschien hebt u recht op financieel herstel.
Neem contact op met ons Serviceteam
Bel ons en meld bij het Serviceteam dat u reageert op de oproep. Houdt uw burgerservicenummer (BSN) bij de hand.
Telefoon: 0800 - 2 358 358 (gratis). Vanuit het buitenland: +31 555 385 385
Let op
Deze oproep is alleen bedoeld voor ouders die zich eerder hebben aangemeld en niet bedoeld voor nieuwe aanmeldingen. Aanmelden is niet meer mogelijk.
Wat kunt u verwachten?
Als u zich bij ons meldt, krijgt u een integrale beoordeling van uw situatie. We bekijken dan of u gedupeerd bent en hoeveel compensatie u krijgt.
Als wij beginnen met de integrale beoordeling, dan krijgt u een persoonlijk zaakbehandelaar. Uw persoonlijk zaakbehandelaar begeleidt u door het herstelproces: van intakegesprek tot de beschikking en betaling.
Als blijkt dat u gedupeerd bent:
- Hebben uw kinderen recht op de kindregeling
- Heeft uw ex-toeslagpartner recht op de ex-toeslagpartnerregeling

Folder integrale beoordeling
In de folder ‘Hoe werkt de integrale beoordeling?’ leest u wat u kunt verwachten tijdens de integrale beoordeling.
Over deze campagne
Een kleine groep ouders heeft zich aangemeld voor financieel herstel, maar wij kunnen hen niet bereiken. We hebben alles geprobeerd, maar helaas zonder resultaat. We vragen deze ouders om zelf contact met ons op te nemen. Zij hebben mogelijk recht op financieel herstel. Deze campagne is niet bedoeld voor nieuwe aanmeldingen.