Ga direct naar de inhoud Ga direct naar de footer

Tevredenheid van ouders meten

Elk kwartaal meten we de tevredenheid van ouders over het contact met de Uitvoeringsorganisatie Herstel Toeslagen (UHT).

Het contact met UHT is heel belangrijk voor ouders. Daarom willen wij weten hoe ouders dat contact ervaren en wat we kunnen verbeteren.

We vragen hen naar hun ervaringen met het Serviceteam Herstel Toeslagen. En wat ze vinden van het contact met hun persoonlijk zaakbehandelaar tijdens de integrale beoordeling. We vragen bij voorbeeld: Hoe tevreden bent u in het algemeen over uw persoonlijk zaakbehandelaar? Ouders kunnen een rapportcijfer geven tussen 1 en 10, waarbij 1 staat voor 'zeer slecht’ en 10 voor ‘uitmuntend'.

Ook vragen we ouders naar hun tevredenheid over het hele herstelproces. We vragen: Als u alles bij elkaar neemt, hoe tevreden bent u dan in het algemeen over de hersteloperatie van de Uitvoeringsorganisatie Herstel Toeslagen?

Elk kwartaal een onderzoek

Elk kwartaal doen tussen de 70-150 ouders mee aan het onderzoek. Dat zijn ouders die zijn gedupeerd, maar ook ouders waarvan nog niet is vastgesteld dat ze gedupeerd zijn. Deze ouders hebben toestemming gegeven dat we ze mogen benaderen voor een onderzoek. Het onderzoek wordt gedaan door een externe bureau dat gespecialiseerd is in onderzoek naar tevredenheid.

Deel deze pagina

Op deze pagina